School's out for ever

Alltså jag förstår mig inte på skolan alltså... Denna veckan så skall vi svara på två frågor i historia. Okej, två frågor tänker ni, mycket. Men det är det faktiskt! Det skall vara långa svar med fakta, plus att man även skall lägga till sin egen åsikt och undersöka m.m. Hur jobbigt som helst! Detta skall vara inne 00:00 inatt och jag känner mig inte klar någon stanns... Inte kul!
Och så hade vi kemiprov tills idag och det går rakt åt jag-vet-inte-var. Och ett ovätante tyska-nationella låg och väntade på oss 12:10. Inte heller så roligt alltså..
Sen så är det fler tyska-nationella, matte-nationella, fysik-nationella, engelska, samhällskunspa och svenska som vänter. Man orkar ju inte alltså...

Och den stora frågan; vad händer på påsk? XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0