Everything she says to me means nothing

Hejdär! Sitter här, ensam hemma, och käkar både kladdkaka och melon.

Någonting jag absolut inte borde göra då jag kommer få sjukt ont i magen - men what to do när det står en halv kladdkaka i kylen liksom?
Idag har jag vart på hotellet här i Skärhamn och käkat med mamma, pappa och faster och nu ikväll blir det nog till att kolla på Desperat Housewifes. Om inget annat händer vill säga, wish I don't think it does. By the way så har jag snart sett klart säsong tre på DH så jag längtar verkligen till min lön kommer igen för då jag ska nog köpa både säsong 4 och fem! Om femman är ute än vill säga, någon som vet?

Men men, det enda nya för idag är väl att Harry Potter och Halvblodsprinsen hade 55 fel i sig. Minst. Och det kom egentligen ut igår, heh-heh. Och idag så välte det en lasbil här på Tjörn, tog tydligen aslång tid att få upp den o.s.v. Någon som har mer koll på läget än jag? Blog u later, XOXO

Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg med självkänsla & positivt tänkande

Åh, jag trodde att desperate housewives hade börjat igen.. hehe var rädd att jag hade missat det! Men som tur är hade jag inte det (;

2009-08-11 @ 21:52:28
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: m

den va inte lika god som min eller? (:

2009-08-12 @ 22:55:52
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0