Jobb

Good day, people! Sorry att jag icke bloggade igår. Jag hann elt enkelt inte. Var så sugen på Desperet på morgonen så då var det inte tid och sedan när jag inte orkade titta längre så ringde Nina och undrade om jag ville jobba på Dyrökrog - och det ville jag - så där spenderade jag kvällen! Awsome! Blir även till att spendera denna dagens eftermiddag och kväll där.

Kom ju som ni vet hem i fredags eftermiddag och sedanre på kvällen blev det till att dra ner till Melinda med Moa och titta på Big Stan och The Bunny House. Och dom var riktigt bra! Även fast jag absolut inte trodde det...

Men nu ska jag klä på mig och kanske, kanske kika lite snabbt på Desperate (jag är på tredje säsongen nu!!!) innan jag börjar jobba 15:30. XOXO

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad trevligt att jobba extra. Det skadar inte att ha lite i plånboken. Kramar i massor.

2009-08-03 @ 15:56:29
URL: http:// gunpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0