Planering för de närmaste dagarna

Hej, hej, hemskt mycket hej! För tredje gången idag. Jag kom för ca. en halvtimme sedan hem ifrån min syster 'nd her boyfriends house där jag spenderade två timmar ihop med dem, mamma, pappa och en riktigt god blåbärs paj. Mums! Nu sitter jag och försöker bli trött framför Sex And the City innan jag tänkte gå och göra iordning mig, läsa en bok och till sist sova. Måste ju avsluta dessa två kvällar som är kvar innan torsdag tidigt.
Morgondagen ser ut som så att jag äter min havregrynsgröt, tar mig bort till Skärhamn på något sätt. Helst cykel, men det är ju bara om vädret tillåter förståss. I Skärhamn köper jag blond hårfärg och Redbull och så en sisådär 20 minuter i solariet. Måsta bara säga att jag föredrar solarium framför enmassa brun/orangepuder. Sedan tar jag mig hemåt, även här helst på cykel, bakar några muffins om jag hinner och låter sen Moa färja håret på mig. Så vänlig är jag va :-D Hah!
Torsdagen då va. Det blir Redbull direkt på morgonen för att både pigga upp mig och för att kunna prata med alla de människor jag lär träffa under dagen. Men det lär nog flyta på rätt bra ändå, hoppas jag! Min buss går 07:40 och är en direkt buss så jag slipper en massa jobbiga byten, vilket är gött. Värre blir det på fredag då alla försteringare börjar 10:15. Då står två byten på schemat och jag jublar inte kan jag lova! Alltså, egentligen så är det väl inte så himlans jobbigt, men ja. Enklare att åka direkt helt enkelt ;-) Men men, jag bloggar mer om hur dagarna har varit på torsdag kväll och lördag morgon. Hinner inte på fredag för då är det NRJ in the Park som gäller. Ses där! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0