Skolstressad

Hejhejhej! Jag är jättestressad så detta blir en snabbt (och säkert felstavat och rörigt) inlägg. Nu sitter jag här och instalerar en engelska- och en tyskaskiva som jag fått ifrån skolan. Enligt min klasskompis Sara skall dem vara jättebra, vilket jag kan bejöva får tyska är sannerligen inte min grej numera!

Min skoldag kan beskrivas med ett ord och det är fruktansvärd. Nu är det läxor som gäller och jag antar att jag kan beskriva dem som fruktansvärda med.
Lunchen idag hade vi i en timme och tjugo minuter. Serri, vad har dem tänkt att vi ska göra så länge?! Visserligen hade vi tur idag och träffade en gamal lärare som skulle bada med sin nästan fyra månader gamla dotter - och GUD SÅ SÖT! Mängder med barn som skulle bada med sina föräldrar och jag, Frida, Emelie och Erica blev bara så kära! Haha.

Men anyway, got to go. Homeworks kallar!  'nd for your information folk så funkade inte skivorna. Man blir ju så sur alltså :-( Blog u this weekend, XOXO

Kommentarer
Postat av: Piraten

Tihihi!

2009-09-01 @ 15:51:28
URL: http://mmmmmhmmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0