Skvallerbloggar - det nya svart?

God kväll på er! Bara jag som sitter hemma en dag som denna och läser bloggar? Okej, jag erkänner att det har blivit lite väl mycket bloggar det senaste - men oj, så kul det är! Hoppas bara ni läsare tycker detsamma ;-) Är rädd för att så inte är fallet, men keep reading! Nästa torsdag har jag mängder att skriva om igen! School's back then och jag blir bara mer och mer nervös. Skall ju gå Samhälle Internationell så jag är rädd att jag inte ska klara av engelskan. Men jag vill ändå gå just Internationell då man klarar sig rätt bra här i livet om man kan språk. Kan jobba stort sett överallt, kan åka utomlans utan problem o.s.v. Men samtidigt överväger jag Samhälle Ekonomi då det är någonting man kan ha stor användning av i livet också, speciellt då kontorsjobb intreserar mig. Fast jag och matte funkar ju inte så vidare bra ihop... Men we'll se. Det var faktiskt inte det jag hade tänkt blogga om just nu, utav två nya bloggar som jag har hittat:

N. Bitchie och Falsk sanning. De är precis som rubriken lyder - skvallerbloggar. Och jag är, återigen denna veckan, kär. Check 'em out and enjoy! XOXO

Kommentarer
Postat av: Jessica

känner att samhäll internationell kommer bli sjukt bra, hah (:

2009-08-13 @ 21:27:39
URL: http://jessicaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0