Spiderman

God morgon! Vaknade för ca. en timme sedan och har nu tryckt i mig kanelhavregrynsgröt m. äpplemos. Gårdagens havregrynsgröt var naturell och serverades med hallonsylt och björnbär och jag måste nog erkänna att den var mycket godare! Kanelen gör det så enformigt på nått sätt..
Tänkte bara skriva en kort inlägg nu för jag ska snart upp och klä på mig och sedan blir det till att hjälpa pappa med att bära brädor ner i källaren. Tur för mig att jag håller mig utanpå, då källare sannerligen inte är min grej. Speciellt inte våran trånga som är typ en halv meter hög och kryllar av äckliga spindlar! Dom ger jag mer än gärna till pappa :-)
Tänkte bara kika igenom några bloggar lite fort, innan mina planer för dagen kör igång! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0