Västtrafik

Nivet de där nya korten? Man checkar in när man går på och checkar ut när man går av. Egentligen borde det väl vara rätt smart, men hela den här 'zon-bytar-grejen' fattar jag bara inte. Och många med mig, skulle jag tro.
''Man vill inte gära släppa taget om det gamla systemet'' och ''Det är ett orosmoment att tänka på att checka ut'' är två meningar ur dagens GP Söndag och även någonting som jag håller med alldeles extra om. Okej, vissa busschufförer påminner resenärerna om att dem ska checka ut, men långt ifrån alla.
Hur smart var det egentligen med de nya busskorten? Jag föredrar nog:


Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kan inte annat än att hålla med ;) När är det dem gamla busskorten kommer att sluta gälla egentligen? :o None koll at all!

2009-08-23 @ 15:08:49
URL: http://carrotastics.blogg.se/
Postat av: Carro

SV: Okej. Jag hoppas på detsamma alltså! Fast det är ändå ingen jättestor fara nu när vi ändå fått busskort från skolan (y)



Ohja! Robin is VERRY NICE Borat voice :D Det hade INTE varit fel att ha en honom på vår skola alltså. Shit. Ingen man sparkar ur halmbädden - så att säga! Haha :D

2009-08-23 @ 19:15:43
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0