Jag bara undrar

Hejhej! Nu är jag hemma ifrån skolan (eller egentligen har jag varit det ett tag nu, men waht evva') och har två hela dagar utav ledighet framför mig. Och med ledighet menar jag såklart geografiuppsats, matte, julbak, naturkunskap, julklappsköp och kanske en och annan sväng till norra Tjörn. Min helg är räddad!

Igår hann jag bara kolla in nyinkomnda komentarer på bloggen, för resten av dan så hade jag fullt upp. Skolan, frukost på McDonalds, julklappsköp på torget, geografi besvikelse, geografiarbete, bussåkande och sisst med inte minst så Luciamys på Bleketskolan med Moa och Emma. Och jag hade med mig kameran. Ner till Moas. Sen så glömde jag den såklart där - men det är ju en annan femma.
Men anyway, back to the coments: såg att jag hade fått en komentar angående mitt ''Morgon inlägg'' a couple of weeks ago där jag skrev att en annan tjej här i Rönnäng använde ''mitt'' uttryck 'man orkar ju inte'. Att detta är mitt uttryck, att jag var den som kom på det och är den enda som använder det som komenteraren anklagade mig för att tro, stämmer förståss inte. Men det behöver man ju knappats vara blixtens barn för att förstå (citat Jenny). Inte så att jag tar åt mig utav komentaren i sig - det är jag alltför upptagen av för, även om nu inte ni 94or förstår det - men det väckte liksom en tanke i mig. Att folk ens kan med att skriva någonting sådant där? Att någon kan sitta och skriva sådana där förutfattade meningar om någon? Övet internet. Anonymt dessutom. Vad är gejen liksom? Vad tjänar folk på det? Jag bara undrar!!
Antar att jag kommer få sitta och undra hela livet över denna o, så svåra fråga. Eller i varje fall tills jag gjort klart min geografiuppsats. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0