Västtrafik

Hej svejjs i lingonskogen! What's up, egentligen? Jag själv sitter och letar julklappar, men har det lite svårt med att hitta några till mitt pris. Pengar är tid och jag har brottom, skulle man ju lugnt kunna säga ;-) Men vi får se vad jag hittar, någonting skall det väl allt bli!

Dagen till ära har jag inte gjort annat än att handla julklappar, så nu har jag bara två kvar. Väldigt gött vill jag säga! Någonting som är mindre gött- och jag vet att ALLA håller med mig - är Västtrafik. Västtrafik och deras j*vla nya busstider. Alltså jag är så sur på dem så jag går sönder snart. Så kommande vecka (mån-fre) kommer jag bara blogga om hur mycket jag hatar Västtrafik och vad som har varit värst under dagen. Egentligen inte för erat intresses skull, utan för min egen vinnings skull, så att jag kommer ihåg det tills fredag då jag tänkte ringa Västtrafik för att klaga och även skriva en insändare tills ST-tidningen. För s e r i ö s t, detta accepterar inte jag.
Innan, när jag började 10, så tog jag bussen 09:08 och var framme vid tio i tio-tiden. NUmera måste jag ta en himla Tjörnexpress som går 08:28 och är framme 09:30. Och det går inte ens in till skolan längre. Vad sjutton hade dom tänk att jag skall göra i Stenungsund i en halvtimme?! Jag bara undrar!

Tycker att alla borde gå med i gruppen ''Vi vill ha Västtrafiks gamla linjer och tidtabeller tillbaka''.
Du kan göra skillnad!
Okej, kanske inte genom att gå med i en grupp. men genom att göra det som gruppmedlemmar ber dig om 8-)

Men för att byta ämne lite: igår kväll var jag nere hos Måns i min gamla klass föra tt ha lite julmys med gamla klassens killar, några - för mig - random tjejer och ännu några killar - som absolut inte borde varit är.
Efter några timmar där nere så drog jag vidare till Emelie, Cornelius, Sanne och Tomton är far till alla barnen. Gårdagen var alltså en riktigt julkväll!

Men ni får ha det så bra, så länge. Så hörs vi med ett gamal vanligt blogginlägg på lördag. Won't blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0