Walking in a winter wounderland

Jag har tagit mig en ''välförtjänt'' ''bloggpaus'' de senaste två dagarna och firat jul. 24de spenderades först hemma med fisk och Kalle Anka innan vi förflyttade oss bort till mormor för lite julklappsbyte med ett par mostrar mostrar.


Gårdagen spenderades hemma med mamma, pappa, moster, morbror, Best of Dag-Otto och Despereate Housewives. Och när jag tänker på DH theese days, så tänker jag på två saker. Idag lär jag bli klar med första säsongen (för andra gången, ja) och jag fick säsong fyra i julklapp. Yey!!
Mer om julklapparna lär jag uppdatera er om under tidens gång. Bl.a. kommer det en julklapps-update den 13 februari nästa år ;-)

Idag har jag tittat på DH (såklart?), ätit mat, duschat samt tagit lite foton på snön. Är den inte mysig, så säg?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0