Killing me softly

Minns ni när jag hade dem där sexton olika lövsortern i naturkunskapläxa? Denna gången är det ännu värre! Nu ska man kunna stjärnbilder. Man orkar ju inte! Till och med mamma undrar vad det skall vara bra för, och då är baskenimig måttet rågat!

Och det är inte bara skärnbilder som förstör min dag, utan även tyskaprovet i morse som gick så dåligt så jag vet inte vad och att det inte fanns någon mat idag på lunchen. Alltså what's up with that? För det första så är den egentligen lunchen Paella - innehållande räkor och ris. För det första, vem äter räkor och ris ihop? Och vem äter skolans räkor? Jag bara undrar!!
Sen så var flingorna slut! Alltså gå till Coop och köp några paket nya flinogr då. Euro shopper eller vad sjutton som helst. Hur svårt kan det va?

Det enda som har gjort min dag idag var att jag sov en timme förut ♥ Och, såklart, att jullovet närmar sig med stora steg. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0