Idag

Hej på er! Denna dag har jag spenderat i skolan, då vi bl.a. hade gympa. Jag spelade badminton med David, Anton och Johan och I got to tell you guys att jag och David ägde Johan och Anton stenhårt!
Sedan hämtade mamma mig vid skolan, och så åkte vi till mormor som för närvarande ligger på sjukhuset.
Har med andra ord haft en mysig dag :-) Dagens höjdpunkt var ju såklart när jag och mamma tutade på Caroline på McDonalds och hon trodde att det var 'värsta bortkomna familjen'. Haha!

Morgondagen spenderar jag i skolans aula tillsammans med alla andra samhällsvetare då vi ska ha inriktningsinformation. I'll update you 'bout my choise tomorrow för nu ska min syster ha datan. XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHA! Fett förvånad blev jag :O



Btw, you don't need to tag me girl :)

2009-12-10 @ 19:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0