Igår, idag, imorgon

Åh, gårdagen var riktigt mys! Först möttes vi hemma hos Jenny för att säga ''hej'' typ, sedan promenerade vi därifrån till pizzerian. Redan innan vi fått pizzorna utbrister Jenny ''Detta får vi göra oftare, tjejer'' och jag höll med.
Efter pizzan var vi galet mätta, men vi kämpade på och fick, efter många om och men, traskat oss hem ill Jenny igen. Väl där kollade vi på film. Men inte vilken film som helst, utan 18 year old virgin. Erica varnade oss om att den skulle vara wierd, men SÅ wierd trodde jag aldrig att den skulle va! Haha! Men nåväl, ni får helt enkelt se den själva ;-) 'cause I won't tell.

Men nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig redo för kvällens pravader! Förmodligen åker kameran med till kvällen, so I'm gonna tell you all about it tomorrow ;-) XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0