12/15 dagar avklarade...

...på mitt sommarjobb. Och idag stog jag och malde mat i en timme - but who cares? Idag ängnar jag dagen åt Michael Jackson med familj, och jag hoppas att ni gör detsamma! Ni behöver inte ha samma åsikter som jag, men ni tittade väl åtminsotnde på The Jacksons: An American dream förut? Så att ni kunde få lite perspektiv på det hela, försöka förstå m.m. Jag hade ju medkänsla för han innan, men nu! God alltså. Jag har gråtit konstant sedan klockan halv fyra typ.
Och för er som inte tittade, lyssna på Childhood:


Kommentarer
Postat av: johanna

Gud vad bra filmen. nu förstår man verkligen vilken hemskt barndom han har haft. ångrar inte en sekund att jag såg den. R.I.P <3

2009-07-08 @ 14:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0