9/15 dagar avklarade...

...på mitt sommarjobb. Och ursäkta, ursäkta, ursäkta att jag inte har bloggat idag. Eller igår. Men nu ska jag äntligen berätta för er om min dag. Och tack ni som önskar mig trevliga dagar, detsamma! Men nåväl, först då så jobbade jag ju (daa), där jag bl.a. käkade Kesokaka for the first time in my life, wich was very good! Have to bake it here at home some day ;-) Och ja, jag ska lägga upp receptet då.
Efter jobbet så gick jag och käkade glass med Fredrik som jag inte har träffat sedan skolavslutningen, och då blev det knappast ett avslut på det hela. Så detta var efterlängtat! Vi pratade om allt och ingenting och hade det gött! Sedan så kom min lilla pappi och hämtade mig, jag åkte hem hämtade badkläder osånt innan jag drog ner till Kårevik och Melinda, Amanda, Jenny, Nina, Sara, Axel, Mattson, Kristian, Rasmus, Martin, Cornelius, PG och Erik (hoppas nu inte jag har glömt någon) och schteekte med dom (och min solskyddsfaktor 30 då jag brände sönder min baksida igår). Men jag fick mig faktikst ett bad (gånger 2 med Rasmus hjälp). Efter badandet så åkte jag, Martin, Nina och Rasmus med Martins båt till Dyrö Krog får att klämma i oss en burgare - och oj, vilka burgare se'n! Shit, säger jag bara! Den var att rekomendera, vill jag då lova er! Sedan när vi var go'a och mätta så körde Martin mig och Nina tillbaka Rönnäng och jag cyklade hem till mig där jag sitter nu. Tack för en härlig dag, hörrni!
Jag har bara en fråga innan jag tänkte lägga upp en skön sommarbild: vart badar ni i helgen? XOXO


Kommentarer
Postat av: Gun

Underbara bilder du tar Linné.

Jag badar inte, men ska kanske försöka mej på det ändå. För det ska visst vara över 20 grader i havet. Då kommer jag att gå ner till udden vid Toftenäs. Där kan ju Olle vara med. Hundar får ju inte vara på ofentliga badplatser.

Ha nu en fin helg!

kramar från G.

2009-07-03 @ 20:40:55
Postat av: Gun Igen!

Hoppas du får en lika fin dag som igår.

Ha det så jätte gott!

Massa Kramar från Gun.

2009-07-04 @ 09:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0