B-day

Hallådär! För er som inte vet så fyller jag faktiskt år i förrgår. Och ännu mer för er som inte vet så var jag hos min kompis Emma på Dyrön då, för även hon fyllde år. Vi är helt enkelt så coola, don't you think? ;-D
Födelsedagarna firade hemma hos henne på Dyrön, som sagt, dit jag kom vid halv sex ungefär. Då gick vi och handlade fahitas med tillbehör, marängswiss, chips och dricka för lite mer än tusen spänn. Ska det va så ska det va! 
Sedan blev det till att hacka grönsaker och kyckling. Eller Sanne, som kom vid typ sju, fixade kycklingen kycklingen. Och det var ju inte lite kyckling vill jag lova: fem påsar! Haha! Nåväl, bilderna lägger jag bara upp på facebook, orkar helt enkelt ingen annan stans, men ni kan ju få lite pics på de tjusiga sakerna som jag fick:
, , , , , , , pengar och en jättesöt handduk som i skrivande stund är i tvättmaskinen.
Men nu blir det till att ladda upp bilder på facebook, blogg u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0