Min dag

Hola! Vad har ni för er ikväll? Jag har nästan nyss ätit spagetti & köttfärssås och nu blir det B'n'J och nektariner + Walk the line.
Men det är inte, mot all förmodan, det bästa på denna dagen. Det bästa är att klockan fyra och två och en halv timme framöver så tittade jag på ingen mindre än Harry Potter. HARRY POTTER!!!!!!!!! Och det var precis lika underbart som jag hade tänkt mig. Fast detklart, världens bästa syster, dumle och HP - vad mer kan man förvänta sig? XOXO

Harry Potter och Halvblodsprinsen - check!


Kommentarer
Postat av: C

Såg du den på bio? :]

2009-07-19 @ 21:31:43
Postat av: melinda

haha linnea min vän :) är du vaken än?

det rimmaaaade lägg märke till det.



jag har besöksrekord idag!



111st unika besökare. WIIE!

2009-07-20 @ 01:55:29
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Japp, på bio!

Jamen jag såg la det M - you go girl! :-)

2009-07-20 @ 14:20:21
URL: http://ltallvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0