Lite Ben'n'Jerrys hade inte suttit fel

God kväll, igen! Vad har ni för er i regnet? Själv sitter jag bara här och har så sjukt ont i halsen så det är inte klokt. Usch, för att vara sjuk på en lördag säger jag bara! Någonting som absolut, absolut inte är usch är Ben'n'Jerrys! Jag är riktigt sugen på det, och ska göra allt för att få tag på det imorgon.

Half baked i mitt hjärta!
Vilken är eran favorit?

Eftersom jag är sjuk idag så har jag inte gjort annat än att kolla på tv och suttit vid datan. Började mitt tv tittande redan imorse och då blev det ett avsnitt av 'Skål' - som by the way är väldigt bra! - och sedan en film vid namn 'Dawn Anna'. Och den rekomenderar jag starkt. Riktigt starkt.
     
Dawn (om bilden är från filmen eller ej vet jag inte) och hennes dotter Lulu.

''Dawn Anna-Townsend är en ensamstående mamma till fyra barn. Hon har precis fått nytt jobb som gymnasielärare och träffat en underbar man, Bink, som hon gifter sig med. Men familjens styrka och mod sätts på prov när hon diagnosticeras med en ovanlig och dödlig hjärnsjukdom. Hon opereras för att rädda sitt liv, och en svår tid väntar för hennes man och barn. Allt ser positivt ut, när plötsligt tragedin slår till igen.''
Jag satt och grät i en och en halv timme och jag skojar inte. Det var verkligen den sorgliaste filmen jag någonsin sett. Saken blev ju inte bättre då den var sann och baserades på Columbine High School-massakern.

Mycket mer än detta har jag, som sagt, inte gjort idag. Eller jo, frossat i nektariner! Det är enkelt att få ner och det senaste dygnet har jag gått i mig inte mindre än sju stycken. Yummie! Så nu ska jag göra ett behövligt besök på toaletten innan jag gör ett lika behövligt besök i sängen. XOXO

Kommentarer
Postat av: Carrotastic

Jag och Malin köpte tre stycken B&J när vi var på Ica igår :D Tror att jag börjar bli lite trött på det ibland, iaf när det blir för mycket fast man äter ändå för att den är så god och dyr ._. Mina favoriter är iaf Brownie cheesecake, Strawberry cheesecake och Cookie dough :D Testade den nya Jamaican sorbet, men den var ingen jättehit! Somrigt god när det är varmt kanske men det var ju som sagt inte så värst varmt i fredags så :D

2009-07-19 @ 01:28:00
URL: http://carrotastics.blogg.se/
Postat av: Isolina

Kommer alltid hata Cypern, tyvärr har de fått riktig budgetsvenska resan :) <3

2009-07-19 @ 08:26:47
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: melinda

åååååh B&J :DDDDDDDDDDDDDDD



rösta på min blogg här!

http://byjoanna.blogg.se/



skriv, "jag röstar på melinda, hennesdanssteg.blogg.se"



det vore jääääääääätte snällt hihihi :*

2009-07-19 @ 15:56:57
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0