Hemkommen från fästningen

Hallå igen! Nu är jag tillbaka med lite fler bilder på datorn och skafferiet fyllt med kakor. Gött för mig!
Måste bara påpeka, nu när jag minns det, att jag ska inte bara se Hunter ikväll (som fresten börjar kl. 21:00 på 1:an) utan jag skall även se på Harry Potter. Dock inte Halvblodsprinsen som har premiär idag, utan Bakom kuliserna på harry Potter och Halvblodsprinsen - vilket är minst lika bra! Det börjar kl. 20:00 på kanal 5, and don't you dare to miss it! Såvida ni inte ska på premiären, vill säga.

Men nu langar jag snabbt ett par bilder på fästningen innan det blir tv kvällen igenom:









Och visst är det väl min lilla söta mammas rygg som får avsluta kvällens inlägg, XOXO

Kommentarer
Postat av: gun

Alltid lika fina bilder du tar Linnéa.

Kramar.

2009-07-16 @ 13:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0