7/15 dagar avklarade...

...på mitt sommarjobb. Och sista timmen så hade jag absolut ingenting att göra :-( Fatta jobbigt eller va? Eller någonting som jag hade att göra var att gå runt och nynna på ''This old man''. Har nämligen hört den med Jackson 5 - check it out, it's a got-to-do!
 


Efter jobbet så vandrade jag ner till Nya och till Frida och Nina. Eftersom jag aldrig badat där innan så tänkte jag att det kan ju vara käckt! Var där en gång förra sommaren och kikade på när Lisa, Anna, Rebecca och Alice badade och då var det inte så mycket tång oså. Men numera är det bara skabbigt där! Usch, tacka vet jag Rönnäng! Så dit åkte jag och badade - eller ja, badade och badade. Jag doppade mig en gång, men det var lika härligt ändå.
Vad har ni haft för er och vart brukar ni bada? Någon speciellt ställe på Nya som ni kan rekomendera, eller någon annan badplats? Blog u later, XOXO

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en bra dag imorgon :)

2009-07-01 @ 01:01:48
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Gun

Förstår att du går och nynnar på Michel Jackson låtar. Visst var han bra. Synd bara att han blev så ner skriven för sina pojkbekanta, om det nu låg någon sanning bakom detta. Vissa plockade väl han på pengar oxå kan jag tänka mej. Hur det än ligger till så kunde han sin sak när det gällde musik!!!

Ha de gott vännen.

Kramar från Gun.

2009-07-01 @ 11:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0