Äntligen framme!

Hejhej, har precis duschat medans Frida (som jag för övrigt delar rum med) har laddat ner Spotify. Sitter nu och diggar med till Dance with Somebody med Mando Diao och lyssnar till storstadsljuden; en brandbil åkte nyss förbi och massvis med bilar kör fram och tillbaka här. Gött att sova här ikväll - not.
Det regnade som bara den påväg upp hit, ich det har även regnat här uppe - så jag gick in och köpte paraply, då jag glömde pappis at home. Too bad!
Nu kom Frida tillbaka, som även hon har duschat, och snart ska vi gå ner till Cosmonova och titta på någon Deep sea film - nivet den där bion med görstor skärm så de ska kännas som 3D, tror jag.

Nu tänker jag i varje fall slänga ner min neccisär i väskan, gå på toa och kanske titta in hos Fredrik en sväng innan det är dax att vandra. Och jag tänker absolut leva i mjukisbyxor idag, det är ett som är säkert! Blog u tonight, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0