Did I mentioned?

Hej hej allesammans! Är det bara jag som är nervös eller? ;-) Slutar ju, för typ femtioelfte gången, skolan ikväll. Egentligen finns det ju ingenting att vara nervös för, jag har gjort detta i 9 år nu liksom. Men så ska vi ju äta middag på Ellös, Orust ikväll och det är väl antagligen det som gör att det pirrar lite extra i magen skulle jag gissa.
Vi samlas på skolan halv-kvart i sex och är på Orust klockan åtta, om jag har fattat saken rätt. Men innan dess så ska jag ha kunnit med en massa saker:
- Måla naglarna (genomskinligt eller ljus,ljusrosa?)
- Fotinpackning + fotbad
- Duscha
- Blogga
- Plocka undan på rummet
- Fixa håret
- Smink
- Försöka hinna sola
- Plåstra om mina sönderbitna fingrar
- Kamerorna (ladda&komma ihåg att ta med dem)
Alltså man orkar ju inte! Men ang. fotinpackning, prövade ni den jag tipsade om igår? Jag prövade den inatt och den har faktikstk gjort underverk på mina annars så äckliga fötter. Borde nog ha gjort de innan för några förårdnader är dock kvar (bakpulvret hjälper mot förhårdnader). Dock hittade jag ingen jätte,jättefet kräm så jag blandade vaselin med en oparfymerad kräm oså häi med sådär lagom med balpulver. Det sista sved något så otroligt på mina fingrar (biter på skinnet brevid nagelarna när jag är nervös/uttråkad/funderar typ), men det var mjukt och skönt för fötterna. Så nu sitter jag här och luktar bulle, typ :-)

Kom även på en grej igårkväll: jag la ju upp länkar, bilder och en kort sammanfattning om vad jag tyckte om de personer vars blogg jag läser. Men hallå, jag glömde ju Amir a.k.a. Gaybloggen!!?
http://gaybloggen.com/

Sveriges mest älskade bög (man får faktikst säga så) - behöver jag egentligen skriva någonting mer? Haha.
Han är kompis med Kissie och de säger väl det mesta. Dock är han tio gånger bättre på att skriva än vad hon är, vilken alltså gör denhär bloggen tio gånger mer värd att läsa. Chek it out!

Men nu skall jag kila ut till mammi och känna om det fort. är kyligt ute, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0