Midsommarafton

Hej på er och hoppas ni får en trevlig midsommar! det tror jag absolut att jag får - som det ser ut nu - dock kunde vädret vart 10 gånger bättre. Men mamma sa att det skulle faktikst bli bättre väder ikväll, så det är vad vi hoppas på ;-)
Har egentligen inte mycket mer att skriva mer än att idag blir det ingen midsommarkrans. Funderar på att plocka sju olika sorters blommor, but make that a maby. Jag vet fort. inte vilka kläder jag skall ha, men det är någonting som innehåller en tjocktröja kan jag lova. Hur ser eran kväll ut? XOXO

Kommentarer
Postat av: melinda

mycket bättre med den texten. nu kommer man nog orka läsa;)

2009-06-20 @ 13:22:04
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0