Min dag

Det är som att leka med elden om vi drar upp dethär igen.

      
http://hennesdanssteg.blogg.se/

Tänkte i varje fall berätta en snabbis om min dag - så att ni förstår hur onödigt det verkligen är - innan jag går upp och lägger mig:
Började med att jag satt på bildlektionen och tittade igenom min mapp minst 5 gånger (och jag blev lika besviken för varje gång - serri, hur fult kan man måla?!)- Fick även reda på att jag har G i bild - no shit Sherlock. Sedan var det svenska och jag tror att Eva (läraren) lästa två väldigt bra noveller. var tyvärr alldeles för trött för att orka konsentrera mig till 100. Men påminn mig om att läsa en utav Agust Stinnbergs noveller - när jag är pigg vill säga.
De fattar jag inte heller: hur sjutton kan man bli såhär trött utav att göra ingen`ting? det är för mig obegripligt.
Men sen så åt vi Tikka Masala (mums!), borde göra det någon dag under sommarlovet, och sedan så blev det till att sitta ute i typ två timmar. Synd bara att solen inte var framme mer för då hade jag haft ytterliggare några fräknar till min samling! Och så tillslut så kom det vi alla hade väntat på - bokinlämning. Den enda läraren som verkligen lyckades med detta är Inger, hon tog våra böcker i måndags. Clever done! Först stog vi och köade i ena sidan av skolan (A-längan) sen iväg till andra sidan för att lämna Moas (hon med svart klänning på bilden up above) spanskabok. Sen blev det tillatt köa, köa och åter köa. matteböcker och NO-böcker skulle in. Det var sannerligen ingen hitt! Glad att det är sista dagen på mån. Eller egentligen så är den ju imorgon, vi ska ju bara ha stafett och musiklyssning på mån. Oså middagen förståss! Vad ska folket ha på sig? Själv tänkte jag ju ha klänning. Och det lär inte komma någon bild på den föräns tis. Sorry guys!

Slutade vid ett gjorde vi i varje fall och då drog jag och Moa hem till mig och åt Falaffel. Med paprika denna gången. Det var faktikst också gott ;-) Ska bara försöka tvinga i mamma och pappa vars en så att dom faktikst kan få se att det är gott. Tänkte även att nu i sommar så kan man ju göra de vegitariska crepsen som vi gjorde i skolan och ta med sig till stranden som typ lunch - istället för godis, bullar o.s.v. men natti,natti nu ska jag sova! XOXO


OCH! När jag ändå kommer ihåg det; för alla er icke CS-nördar: ROFLMAO
XOXO

Kommentarer
Postat av: m

jag ska ha svart kjol o ett vitt linne under. + converse dårååå. kolla ett inlägg från pappas 50års firande... puss

2009-06-12 @ 12:21:28
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/
Postat av: Carrotastic

jag ska också ha klänning :-) men har inte bestämt mig för vilken riktigt än, har två olika.. beror på vad andra ska ha tror jag. vad ska du ha för shoes? klack eller vanliga ballerinor, eller något? :-)

2009-06-13 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0