Provrörsbiffar någon?

Aaaah tjenna! Sitter just nu på mattelektion och borde verkligen,verkligen skriva mitt NO-arbete om provrörsbiffar. Men har först och främst en fråga; någon som skulle kunna tänka sig att äta provrörsbiffar? Måste nämligen köra ett sånt där enkänt och tänkte fråga alla jag har chansen att träffa.

Har under Stockholms-resan bara ätit snabbmat och resturang mat och tycker det skall bli riktigt gött att få äta hemmagjord mat i eftermiddag. Fast å andra sidan så ska jag ju på student i eftermiddag - till mitt kusinbarn - och där blir det väl smörgåstårta eller något annat mumsigt. Och imorgon då så lär det väl bli McDonalds för att vi skall hämta pappa som kommer hem. Och kör man förbi donkan så kör man förbi donkan, liksom..
Men mer om klassresan imorgon, vill jag lova! Lär inte hinna blogga idag så ni får helt enkelt hålla er, eller titta på Rasmus bilder på www.facebook.com ;-) För att det är så himla lovliiiiiiiie, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0