Update from Billstömska

Mamma ringde nyss. Hon är på Billstömska ang. bl.a. om FFG ska läggas ner/flyttas. Jag orkade helt enkelt inte följa med, vilket jag är rätt tacksam för nu då hon åkte dit kvart i sex. Lagom gött att sitta där såhär länge! Fast hon sa att det var kul, och egentligen är det väl det, men jag var ju bara nyfiken på FFG - inte allt annat om åldersomsvården osv. Inte för att jag ska gå på UCT, som sagt, utan bara-för-att. Jag ska ju faktikst gå på Nösnäs. Och imorgon är det bara två dagar kvar i Bleket skolan :-D Känns gött! Men nog om det, mamma sade att dom inte ens pratat om FFG/UCT än - och det var helt enkelt det jag ville förmedla med detta inlägget. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0