Kanal 5 är det nya svart

Hejhej! Har just suttit ute en stund med en MP3 fullproppad med en massa godingar ;-) Bl.a. Dolly Parton och Magnus Uggla. Dock dog batteriet nu så jag var tvungen att gå in en stund - för solning utan musik är väl som julafton utan tomten?
Ang. min musiksmak: jag och Frida har helt enkelt kommit fram till att det är Tjörn.
Magnus Uggla + Gyllene Tider = sommar, grillning, fest, schteek u name it.

Tänkte undra om någon där ute - mer än jag - har planerat att titta på TV ikväll? Närmare bestämt kanal 5. Gossip Girl slutade ju, som vi alla vet, förra söndagen. Which sucks! Men nu är det såhär att det börjar en ny serie vid namn Privileged klockan sju idag som verkar sjukt bra:

''Den nyexaminerade Yalestudenten Megan Smith flyttar till Manhattan med hopp om att hitta ett bra journalistjobb. Men det blir inte som hon tänkt, i stället tackar hon ja till ett jobb som privatlärare till två snygga, snobbiga och rebelliska tvillingar, vars mormor har som förhoppning att hennes barnbarn ska komma in på ett bra universitet.''

Det var klockan sju det, ja. Sen så har ni en timme på er att läsa min blogg, hämta K-special eller kanske göra en fotinpackning (kan vara bra att ha gjort innan skolan slutar, då man har rätt avslöjande skor). Jag tänker i varje fall skriva upp hur jag ska göra med mina fötter sedan, why don't you do the same?
Så kommer klockan att ticka vidare till nio, då börjar Queen Sized (återigen kanal 5) med snyggingen Nikki Blonsky i huvudrollen - nivet hon som var med i Hairspray.

''Maggie Baker är en överviktig 17-åring som blir mobbad i skolan. På skoj blir hon nominerad till att delta i omröstningen om att bli skolans baldrottning. Maggie bestämmer sig för att satsa allt och faktiskt försöka vinna.''

Har bara sett reklamen ifrån dessa två, men jag tror att jag rekomenderar dom! Haha!

Men nu tänkte jag läsa lite bloggar, skriver mer senare! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0