Vädret...?

Hej hej på er! Skall börja med att berätta att jag slutar skolan på mån. Vilken betyder att det är bara i fem dagar till som jag behöver gå till skolan! Inget har någ kännts så gött sen jag slutade på Rönnängs skolan typ. När slutar ni skolan?

Tänkte även fråga er vart det fina vädret har tagit vägen - någon som sett det? Idag har det till och med regnat här på Tjörn. Det var lika förfärligt som det låter, kan jag lova er! Halva juni (som ju faktikst är sommarmånad) har gått, och vädret är totaly borta! Inte det minsta gött! Usch.
Fast nu ser jag att solen kikar fram lite så jag ska sätta på mig skorna och pilla mig ut i friska luften. XOXO

Kommentarer
Postat av: Carrotastic

ehm.. jag har för mig att jag slutar efter bilden imorgon :-) dudå?

2009-06-08 @ 18:39:32
Postat av: Anonym

Jao, jag såg när er klass gick hem! Härligt! Slutade vid 1-tiden :-)

2009-06-09 @ 16:02:42
URL: http://ltallvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0