Lördag hela veckan!

Hallo meine Freunds! Wie geht's?


Med mig är det bara bra och jag känner mig äntligen utvilad! Igår var världens slöaste dag som började med biologiläxa - vilket jag börjar få lite panik för, ska vara klar på ons, hjälp mig? Sen hoppade jag på bussen - som för övrigt kördes av världens sötaste busschufför, införskaffa fler sånna tack! - till gymmet, åkte med mammi hem vid tre, sen åt jag mat och bara tittade på film hela eftermidda'n.


En film jag rekomenderar alltså!
SÅ bra.

Sedan blev det 15minuter på Melodifestivalen också - tyvärr.
Den där operalåten vann, och jag är rädd att den kommer bli kallad det också. För det är väl knappast någon som kan uttala namnet på det? La-någonting..


Och denna dagen har jag planerat in biologi, bodypump, Gossip Girl och kanske Fun with Dick and Jane. Eller om det blir en callgirls dagbok. Can't deside. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0