Saturday night

Gårdagen började med fint väder - kan den bli annat än bra?





Först såg jag klart High School Musical för andra gången i mitt liv, och alltså.. Den är väl inte den bästa filmen nånson. Men vem köper tvåan&trean till mig? Just got to have them.
Sen så drog jag ut på promenixxxxx och tog kort o.s.v. and after a while så kom Fridis. Vi talkade en stund och hade det mys, och så kom Albin, Andre & Carl. Sen så drog jag hem för att käka en efterlängtat kycklingrulle utan lök! Rawr, vad det är godt! Fast nästa gång får det nog bli en pizza trotts allt.. Sen så gjorde jag mig iordning och drog ner till Maraja, där hon och Amanda gjorde sig iordning. Sedan så kom Anna efter en låååååång stund må jag då sänga, och även Matilda, Robin och Julia. Ett tag sen jag såg den sistnämnda! Inte kul, men hon var såklart lika snygg som alltid!
Så titta vi lite pics på www.facebook.com och www.bilddagboken.se dåra, droll, hehehe. Fast sen fick det upphöra, för mycket av det goda liksom. Så jag, Anna och Amanda åkte och hämtade Christian istället.
Påväg till M igen så frågar Robin om vi vet vem som har gjort bromsspåren, som var någe ställe, ingen svarar. Robin: Törtels. Christian: Fan, jag trodde du skulle säga Sarah Kerttu.. Haha!
Sen så åkte vi tillbaka till Maria och det var väl sådär lagom osocialt så vi drog till McDonalds insted. Väl där så hittade vi Rebecca, med syster och kompis, så är vi med henne för hon skulle åka med oss hem för systern hennes skulle driva people. och så lämnas Christian oss, förmodligen för lite barkis på Orust..
Men så efter ett tag så kommer efterlängtade Lisa och Mathias iatället, och även Rikard, Christian, Bagarn och Doriz. Fast de fyra sistnämnda drog till Burger King istället. Nåväl, vi hittade Robin Karlsson, tog med oss han och typ hundra flaggor och racade med nån okänd bil som verkligen iiiiingen av oss visste vem det var. Detta är fort. ett mysterium för mig!
Anyway, sen drog vi hem till Maria - utan Lisa&Mathias och den mystiska bilden - and after half an hour drog jag därifrån.

Och idag blir det väl Body Pump/gymmet och förhoppningsvis Gossip Girl. Vad hittar ni själva på idag/går kväll? XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0