When u wasn't famous

Åh gud! Alla dessa patetiska kändisar!
Läste om Miley Cyrus häromdagen och har tänkt skriva om det sens dess - och nu har jag äntligen fått tid.
Alltså om ni inte har hört det, så vill inte hon ha barn för hon är rädd att förlora sin figur, vill inte bli stor som ett hus o.s.v. Först när jag läste det så trodde jag faktiskt att hon inte ville ha barn över huvud taget, men när jag väl fick läst det ordentligt insåg jag ju att hon bara vill vänta lite. Och visst, det kan jag förstå, jag håller absolut med henne! Sexton är ingen ålder att skaffa barn. Men skaffa ett bättre argument mot det då! Inte att du inte vill bli ''stor som ett hus''. patetiskt.
Och så undrar folk var alla dessa skönhetsideal kommer ifrån..



Kommentarer
Postat av: mtla (H)

HEHE, så sant som det är sagt. jävligt tråkig kommentar , dufår ursäkta mig, kände dock för att langa en.

2009-03-28 @ 13:23:41
Postat av: Anonym

GÖTT MATILDA! U're my first :)

2009-03-28 @ 16:15:23
URL: http://ltallvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0