Dagen innan sommaren börjar

'Morn'morn! Hur är det med er idag måntro? Själv är det bara bra, lite trött bara - no shit Sherlock, klockan är ju bara barnet.
Gårdagen var väldigt lyckad ;-) Jag och Moa cyklade bort till Skärhamn och hem till Martin där det var lite folk. En mysig början på en bra sommar kändes det som! Tack.

Just nu sitter jag här och lyssnar på Creedence Clearwater Revival - och jag vet att det säger er mycket - och skriver svenska läxa. Ska beskriva en händelse som om den var skriven under Romantiken och sedan som om den vore skriven under Realismen vilket inte är det lättaste vill jag lova!

Dagen kommer innehålla mat, mat och ännu mera mat! Det är ju trots allt Mors dag. Vad för slags mat avslöjar jag dock inte ifall någon skvallrar för mamma, haha. Men ni ska få recepten ikväll - lovar! Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0