Paus i solandet

Hej igen, allihopa! Just nu tog jag en paus ifrån solandet - det är jukt varmt ute (=sjukt gött). Jag är riktigt sugen på nått kallt att dricka - Sluch puppy eller dylik - men det känns too far away. Solat faktiskt med folia på benen, Janne (vikare i skolan) tipsade mig och Frida om det igår och det är ju i varje fall värt att testa. Tror dock bara att jag kommer bränna mig.
Egentligen borde jag väl gå och duscha, men känner att färgen är viktigare just nu.. Plus att jag måste prata med Moa innan - got to make her a call right now,now,now.

Citatet från förra inlägget kommer ifrån mitt älskade Grey's Anatomy - wich allways makes me cry, och jag kan inte komma på anledningen. Jag kan börja gråta p.g.a. bara sådär. Ett av alla mysterium i mitt liv :-)
Har ni några serier ni gillar sådär extra mycket? I så fall, vilka?
Någonting annat som är helt random är att jag träffade en kompis i ons., Andreas, som jag inte träffat sedan i vintras. Väldigt syng egentligen, med tanke på att vi bor typ 8 minuter ifrån varann.. Men det var i varje fall jättekul att träffa honom. Och då slog tanken mig; dom jag gick med i skolan med mellan 0:an-6:an (och inte går i samma klass med längre) pratar jag ju knappt med numera. Mest om vi träffs ute på fester o.s.v. Visst, vi kan snacka i skolan också, men inte som förr. Och dom jag går med nu då, hur sjutton kommer det bli med dom? Är ju nästan deprimerande att tänka på, speciellt när mina närmaste inte skall gå på samma skolor som mig. Inte kul!
Jag har för övrigt valt att gå Samhälle Internationell på Nösnäs, Stenungsund - vad ska ni själva gå, ni som börjar gymnasium nu till hösten?

Men nu kallas solen på mig igen, måste rusa! Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0