Söndagsseg

Åh, prisa gud - eller varför inte David Yates? Har nyss sett en trailer till Harry Potter och Halvblodsprinsen, och helt plötsligt känns det väldigt långt till den 15 juli alltså.. Inte kul!
Nått mer som inte är kul är att jag vaknade halv åtta idag och kunde inte somna om, man orkar ju inte.

Någonting som dock är kul är att det är fyra veckor kvar i skolan, varav en dag kommer innahålla ett muntligt natioenllt prov i både matte och engelska, och kommande vecka är det bara tre dagar i skolan. För på tors,fre är vi lediga och även mån efter.

Gårdagen spenderades inte med mamma, räkmackor och Eurovision Song Contest - men jag gillar ändå Norges bidrag precis lika mycket som alla som såg programet. ''I'm in love with a fairytale, even though it hurts. 'Cause I don't care if I loose my mind, I'm already cursed'' kommer jag väl gå runt och nynna på hela dagen, so be prepared.

Men men, skiver frömodligen senare också för nu skall jag äta. Vem hänger med mig och en Calippo på promenad sedan? XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0