Tråkig tisdag

Godagens! Hur mår folket en dag som denna? Solen skiner när den vill, känns det som, men just nu tror jag att regnet närmar sig. Ikväll, igen.
Jag borde egentligen läsa på geografi-läxan tills imorgon, men kände att jag hinner med en snabb bloggning också. På tors. kan jag ju sitta vid datorn hela dagen om inte annat :-) Då är vi nämligen lediga, gött för mig! Ännu goare är ju att vi är lediga på fre. och mån. också! I like!
Något jag tyvärr inte gillar är att redovisa inför klassen. Gjorde det idag om mitt Jehivas vittnen-arbete och shit vad dåligt det gick. Haha! Men, men får väl helt enkelt hoppas på att det inte är lika mycket sådant på Nösnäs.. Dock är jag säker på att det är minst tio gånger mer - men man måste ju tänkte positivt.
Men vi hade även eng. idag som gick görbra. Hoppas sannerligen att jag kommer höja mig till VG igen i eng.

Men jaja, nu måste jag faktiskt göra geografin. Glöm inte Desperet ikväll! By the way, någon mer än jag som hört att Aqua skall återförenas? XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0