After ski (=skolan)

Åh, harregud vad jag stör mig på dessa sjuor! Själv är jag ju nia och undrar om jag nånsin vart så liten.. Får nog hålla med Ron Weasley ''...dom blir bara mindre och mindre för varje år.''. Alltså man orkar ju inte! Och så kan dom inte ens gå på kanten utav koridoren, utan dom måste gå i mitten med alla sina närmaste 100 kompisar runt om sig. Åh shit. Glad att jag slutar om tre veckor för jag hade absolut inte klarat att gå med både sexor och sjuor. Fatta dom är små då eller! Ja, jag säger då det..

Måste även tillägga att dessa hårband runt smalbenen känns ju lite b. Och med lite mer jag väldigt. Har en kompis N som hade det idag, vilket var okej - som hon hade det är ju så man ska ha, ungefär. Hon hade liksom samma färg och bara två stycken, och det var BARA för att hålla byxerna inne - eller ja, ni fattar - inte för att det är snyggt. 'Cause it's not. Partillejohnny kan ju ta sig alltså. Minst.



Måste även erkänna, nu när jag även är igång, att igår åt jag två kladdmuffins - men dom var goda, men ja; det skulle vart vaniljsocker i istället för florsocker. Drack även en cola till maten, men nu är det slut med sånt. Eller alltså, colan är slut - so I don't have a coise.
Men nått bra att jag höll en godis i handen för typ tio minuter sedan, men sa nej. Känns gött! Skall fortsätta på det viset vill jag lova.

På lunchen så åkte jag och Moa moped hem till henne - and you can bet I was scared (moped är ju trots allt inte min grej) - och åt Falafel. Typ vegitariska köttbullar, för att få det att låta fint då. Det ser i varje fall ut som vegitariska köttbullar.. det är bullar med kikärtor i = kolhydrater x 1000. Men det var gott:

Vi åt våra i mjuka tacobörd med fetaost, ketchup, hot sause, tomat och gurka.
Hur äter du dina?

Nu ska jag läsa tyska verb och sen på spinning, men måste tilläga innan jag slutar att jag stör mig nått så enormt på http://www.kissies.se/ - hon äter bantningspiller, vidoebloggar, har förstorat läpparna och tror att hon är en förebild. Well, you go girl! Blog u later, XOXO


Kommentarer
Postat av: melinda

nejnej nu har du missat nåt ;) kissie har sagt flera gånger att hon INTE vill vara någon förebild. men kasta bajs på henne. hon suger. hon väger typ nada och käkar bantningspiller. så fel.

2009-05-28 @ 16:03:08
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/
Postat av: mtla

haha, linnéa ! hon har faktiskt aldrig sagt att hon är eller vill vara en förebild. muhahaha, hon är bara en kaxig fjortis som bloggar :D

2009-05-28 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0