Dagens I-landproblem

Jag pratade med min syster för nästintill en timme sedan. Om några helgen så ska jag ner till henne och M och baka, julmysa, lyssna på min Spotify-lista som jag har kämpat en längre tid med. I och med allt jultalk så kom vi in på att imorgon är det första december = achokladkalender. Tror ni jag har en chokladkalender? NEJ! Inte sjutton har jag en chokladkalender :-( Hur i hela världens namn har jag kunant glömam det? Jag har ju nästintill toppkoll på allt - oså glömmer jag årets chokladkalender. Man orkar ju inte!!
Så fort som attans smsade jag mamma, som var i Skärhamn city, med texten: 'Ring mig när du har slutat mötet!!!'. Hade även tänkt tillägga 'Det är VIKTIGT', men trodde hon skulle ta det alltför hårt då.
Tio-tjugo minuter senare ringde mamma upp mig helt förtvivlad. Det samtalet avslutade vi med lite skratt och lovande ord ifrån mammas sida med att komma hem med en kalender.
Tror ni hon kommer hem med en kalender???? NEJ!!!!!! Dom var slut på himla Ica. What's up with that, egentligen? Tror ni min morgondag är förstörd nu? JA! Ännu mer med tanke på att jag måste gå upp 6:15 och har svenska gramatik-prov den förste lektionen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Inte värt du! Haha :)

2009-11-30 @ 21:35:57
URL: http://carrotastics.blogg.se/
Postat av: Simonaa :D

hahahah , du är väl för rolig :)

2009-12-03 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0