Dagens

Hejhej! Sitter här och försöker göra min samhällskunskaps läxa, och OH så jobbigt! Man ska komma två intresanta och viktiga frågor och se hur svaren skiljer sig mellan Moderaterna och Vänsterpartiet. Jag har kommit på EN fråga (Hur ser partierna på invandring?)! Vad sjutton ska min andra fråga vara, undrar jag då?
Tjaa, while I'm thinking 'bout that lägger jag upp dagens...

...tjat: Ja, gissa tre gånger? Denna himla SPRUTA såklart! Alltså vem sjutton bryr sig om ni har ont? Inte jag i varje fall, och säkerligen inte hela facebook heller.

...bloggprat: Såklart handlade dagens bloggprat om Kissie, Kenza, Gaybloggen, Dessie, Paow o.s.v. men även om två nykomlingar inom bloggvärden. Nämligen Jenny och PG. Ni bara måste se deras bloggar! You won't regret it! Lär väl även länka den förstnämnda till vänster om denna sidan.

...tanke: Ska jag se 'Ullared' eller inte? I skrivande stund så tror jag att jag hoppar över det. Men vem vet, jag kanske får ett sug efter en riktigt dålig svensk serie om ett köpcentrum senare under kvällen?

Kommentarer
Postat av: jenny

När får vi ett "laga med Linnea" då?, ser fram emot detta ! :D

2009-11-23 @ 21:04:51
URL: http://jennyemiliaa.blogspot.com
Postat av: PG

Tackar så mycket för reklamen :)

2009-11-24 @ 21:06:15
URL: http://denvilsnaskumtomten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0