Bio

Hej på er! Lördag kväll, vad har ni för er? Skulle gissa på att de flsta, och likaså jag, sitter framför tv:n med en film. Dock hade jag ju hellre vart på bio och This is it, men det får vi ta imorgon eller på onsdag.
Tittar på bioprogrammet för Tjörn i skrivande stund (varför åka längre än Skärhamn om man inte måste, liksom?) och nu är jag sugen på bio, bio, bio!


Michael Jackson: This is it, går imorgon 16:00 vilket betyder att jag även hinner gå på spinning efteråt.
Måste ju dock ha någon att gå med oså, men det är ju ett lösligt problem!
Går äver på onsdag 19:30 så det lutar nog lite mer åt det tiden.


Nästa ''vill-se-film'' är Flickan som lekte med elden, nästa söndag, den 22 går den i Skärhamn. Jag bara måste se den! Och såklart Luftskottet som sprängdes, helgen efter.
Och, jag höll nästan på att glömma, så måste jag ju såklart se den nya Twilight filmen; New moon nästa helg!
Såg ju ettan nu i höstas, och jag fastnade inte direkt för den. Sa till och med att den var dålig, men det var nog bara för att den var under mina förväntningar. Att själva handlingen inte var så himla speciell, och det står jag kvar vid, med replikerna. Oh, replikerna! Kan man bli annat än förälskad i dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0