Igår

Jag börjar detta inlägg med att berätta att gårdagen sög. Det var den värsta dagen i mitt liv och jag vill aldrig göra om den. I Höviksnäs då. Där spenderade jag väl en timme eller två innan jag, Jenny, Rickard, Andreas, Axel, Cornelius och PG drog oss tillbaka till rätt sida Tjörn. Tittade på film hemma hos Rickard med dem, Sebastian, Henrik, Eric och Rickards söt-djur! Mh mmh!
Förmiddagen var hella inte helt fel med mamma och pappa på Torp. Fick äntligen tillbaka min iPod :-D Sitter i skrivande stund och laddar den full med musik. Införskaffade även ett par skor som jag tror att jag kommer älska inom en snar framtid.

Idag då? Tjaa, räkna matte. Tyvärr. Och, ännu värre, göra naturkunskap-arbete. Fast innan det så ska jag äta pappas mat! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0