Min mamma - världens bästa

Kom nyss hem och gick raka vägen in i köket för att se vadför mumsigt min mamma hade lagat till middag idag. I och med att hon jobbar ikväll så har hon laga nått till sig att äta innan hon går, oså tar jag resten av det nu när jag kommit hem ;-)
I varje fall, på bordet var det två tallrikar, ett tuggummipacket och en lapp där det stod: Hej! Tuggummit är till dej. Allt annat som finns i kul o så får du ta så mycke du vill av. Det finns paprika o lite annat i kylen. /P.K.
Efter en urjobbig dag i skolan kan man inte önska sig annat!
Förövrigt så var det köttbullar och mos till middag och det låg en stor chockladkaka, vindruvor samt jordgubbskräm i kylen. Kan man bli annat än glad? XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0