Morgon inlägg

God morgon! Eller ja morgon och morgon, jag har vart vaken i snart två timmar, vilket suger! Men i och med att jag har så himlans mycket att göra idag, så är det väl lika bra.
Först och främst ska jag skriva klart detta inlägg och såklart så måste jag ju spela Farmville och Resturant city. Det är ju såå to die for! Sedan blir det frukost och nån himla jobbig energiuppgift med pappa.
Någon gång under dagen har jag även tänkt mig att ta en promenad ner till min syster, baka och lägga upp ett recept eller två här på bloggen. Så mycket att göra, så lite tid!

Innan jag äter frukost så måste jag bara berätta om förut när jag var inne på Bloglovin' och hittade en blogg här ifrån Rönnäng som skrivs utav en annan tjej vid namn Linnéa. Men inte nog med det, jag hittade även ''mitt blogguttryck'' - som Frida så käckt kallar det - på hennes blogg:


Nu rostat bröd och o'boy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH!! tror du verkligen att du är den enda i hela världen som säger det eller? Och jag vet att den andra Linnea är så mke bättre att skriva, så jag tror inte att hon skulle härma dig för 5 öre. Ja mena asså va tror du? .tror du att det är du som har kommit på den meningen eller? hahahhahhaha hur orkar du?

2009-12-10 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0