Myspys

Hejhejhej! Helgen är äntligen här och det gillas! Dock kan jag fortfarande inte prata riktigt, men who cares?

Imorgon åker jag till Torp med mamma och pappa och får tillbaka min iPod! Yey! :-D Ska även införskaffa ett såntdär jättefult plastskydd till den. Det är ju ändå fjärde gången den blir skadad, så plastskyddet är ett måste!

Dagen har jag spenderat i skolan i två timmar. Jag bara älskar mina fredagar! Sedan bar det hemmåt med mamma och bilen. Aoum! Efter det blev det ett besök hos min syster. Myspys! Jag 'beställde' även två filmer av henne (= jag ville låna film av henne), Björn Gustavsson - Ett mästerverk och Sex and the City filmen.

Kvällen spenderar jag hemma hos M med lite underbara människor och film. Ännu mer mys! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0