Afrikansk dans

Chacha bloggen! Jag kom nyss hem ifrån gymmet där jag och syster K har varit på Afrikansk dans. Och jag vet inte om det bara var för att jag var allmänt negativ idag eller om det faktiskt var så oerhört tråkigt som jag tyckte. För det första så var det knökfullt så man såg inte vad intruktören gjorde, och jag var liksom där för första gången - fatta förvirrad jag var eller! För det andra: ja, visst, man blev svettig. Men inte sådär gött svettig så att allt bara rann av en, utan sådär lite smått smygsvettig i ansiktet typ. För det tredje så var det inte ens hälften så ansträngande som jag trott! Jag skulle, ärligt talat, kunna gått på spinningen nu vid 18:30.
Eller vid närmare eftertanke så skulle jag nog inte kunnat det, Lotta har det idag och hon kör järnet vill jag lova!
Men anyway, det var i varje fall inte kul. Om du frågar mig. Syster däremot, ja hon var helt frälst av den afrikanska musiken, att man skulle slappna av och bara låta kroppen dansa och allt det där.
Det var nog själva avslappningen som inte riktigt var min grej. Skulle gissa att det var det som låg bakom mitt ogillande av eftermiddagens aktivitet. Jag är ingen avslappnad person utan jag vill ha kontroll över saker och ting, vara medveten om vad som händer runt om kring mig o.s.v. T.ex. så kan jag mer än gärna dansa vals eller foxtrott. Där har man ''sina steg'', man vet vad man ska göra och det funkar alldeles utmärkt. Det är mer min balett. Om man nu kan säga så, för det passade så bra i sammanhanget.

Förövrigt så har jag någon slags kula i vänster långfinger som är en riktig pain in the as - eller nästan i jalle fall.
Nu ska jag gå och duscha av mig all smygsvett och sedan räkna matte sedan ta fram 30 engelskaglosor sedan skriva svenska och SEDAN ska jag gå och lägga mig. XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

CHAAAACHAAAA BLOGGEEEEEEEN! <3



Hahahahah! Du skriver så himla bra och det är alltid så kul att läsa dina inlägg som är sådana här, vitsiga och lustig! :D Love it bitch :)

2009-10-18 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0