Michael Jackson-tema

Jag tittar inte på Idol. Inte ens igår. Inte ens när jag läste Jessica's komentar an.g att det var Michael Jackson-tema på Idol igår. Inte ens då tittade jag på det. För igår var jag uppe hos min kompis Lisa och hade det jättetrevligt. Först hade jag, Moa, Mria, Rebecca, AK, Evelina och Emma i uppgift att ringa dit massa folk. Efter många om och men fick de andra dit Axel, Lilja, Rickard, Martin, Sandberg, Pejja och Sebastian. Då ville Lisa ha dit ännu mer folk och tvingade de ''nyinkomna'' att ringa dit mer folk.
Ska jag nu göra en lång historia kort så slutade det med att en massa 94er tog över Lisas kök, det att även några 90er lite var stans i huset och - nu kommer det värsta - det var en dyngrak 95a där. Man orkar ju inte. Det enda som var sådär riktigt, riktigt posetivt med gårdagen (och som jag kommer leva på hur länge som helst) var väl att jag fick slängt ut 95an. Yey me! Alla älskade mig efter det. Utom hans kompisar - men careface typ.
Det var min gårdag, det. Och visst hade jag trevligt, no doubt 'bout it, men jag hade så hemskt gärna velat se Idol. Men, men, jag får väl leva på reprisen. Eller klippen från tv4.se:
























Vilken är eran favorit? :-) XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha! Vem var denne dyngrake 95a då? ;)

2009-10-17 @ 15:11:33
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0