Helg-update

God morgon! Vad har ni för er där ute? Sover kanske? Själv sitter jag här vid datorn, med borde egentligen göra frukost, göra ordning i köket och vardagsrummet, fixa på mitt rum eller vad sjutton som helst som är bättre än att sitta här.
Men ja, nu sitter jag ju här och och kan lika gärna berätta för er om min helg nu som sen:
I fredags då satt jag bara hemma och sedan gick jag och la mig tidigt. Härligt, måste jag erkänna!
På lördagen åkte ju jag och mammi till Torp, Uddevalla för att köpa kläder till mig. Tyvärr hittade jag varken skor eller jeans utan bara två par tjocktröjor och maskara. Dock två väldigt snygga tröjor. Vi fikade med mustig morotsmuffins och kladdig kladdkaka - som det ska va helt enklet? Vi åt även QP meny och Big Mac på McDonalds innan färden bar hemmåt. Mums! Väl hemma tittade jag på Blog awards 2009 - som ni vet - och jag måste säga att jag blev lite besviken för att varken Dessie eller Paow var med. Men men, jag får helt enkelt leva med att dem inte är lika 'stora' som dem säger att dem är 8-)
På lördags kvällen drog jag bort till Skärhamn på fest och hade det trevligt med massa goa människor. Som det ska vara, helt enkelt :-D Dock förstår jag mig inte på dessa 95or som måste komma hela tiden. Har dem inga egna fester att gå på?
Så igår, sista dagen på helgen, var jag hos mormor med mamma och syster och sedan drog jag bort till gymmet för en timmes spinning. I like! Kvällen avslutades med ägg, äpple och en film.

Mina planer för dagen är väl att fortsätta läsa Harry Potter and the Halfblod Prince och förhoppningsvis ta en fika med Jesper och Fredrik. Tror knappast det kan bli bättre! XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0