Fika

God kväll out there!

Vad har ni för planer för kvällen? För min del tror jag att det blir till att sitta vid datorn ett tag till innan jag förflyttar mig till mitt rum och tv:n för Slumdog Millionaire. Har hört att den är rätt bra, vad tycker ni som sett den?

Förut var jag ju som sagt i Skärhamn och fikade med Fredrik, Jesper och Hampus. Riktigt mys hade vi det, killar! Och jag måste säga att jag gillar han dendär Hampus, trots alls. Efter att vi ätit upp våra chockladbollar - eller nästan i jalle fall - så gick vi och satte oss i hamnen och småpratade lite innan Hampus gick hem och åt middag, mamma hämtade mig för en pizza och Fredrik och Jesper gick in och åt på Hamngrillen.
Men anyway, det var en go dag och I love to do it again!

Men nu har jag inte mycket mer att skriva för idag, men vi hörs när vi hörs! Jag har ju trots allt lov = inte tid att sitta vid datan 24/7. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0