Just give me love, love, love

Jag har så otroligt ont i min magen. Tjejproblem. Men just nu tror jag mest att det beror på moussakan.

Sitter här hemma i min ensamhet och försöker hitta några nya, intresanta bloggar, men lyckas inte riktigt. Eller? Har kikat in på skvallerbloggen (någon som har tips om fler sådana?), mina vänners bloggar, ''blondin''-bloggarna, Foki's blogg och någon kille på skolan's blogg. Var till och med påväg att stänga av datorn när jag kom på att Katrin Zytomierska's blogg har jag ju glömt. När jag väl hade klickat in på den hittade jag tre saker som intreserade mig. Hon, en smal, snygg tjej, äter både bulle och chocklad för jämnan - ''blondin''-bloggarna skulle förmodligen spy upp det illa kvickt. Om dem ens har tänkt tanken på sådana godsaker. Men det var faktiskt inte bara därför jag fastnade för just ''bulle''-inlägget och ''chocklad''-inlägget. Utan jag blev väldigt sugen också. Yey me att jag har bägge två saker bara en tre meter ifrån mig!
Den tredje, och egentligen intresantaste saken, som jag hittade var en ny blogg. Precis vad jag letade efter!! It's Frans-day, I'm in love.
Men nu ska jag äta chocklad med banan och säkertligen en bulle eller två - don't you just love candy-buying-moms? XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0