Trött, trött, trött. Mannen här är väldigt trött

Cha, cha bloggen! What's up today? Med mig är det bra, dock är jag trött. Och med trött så menar jag såklart väldigt, extremt, galet trött. Varför? Tjaa, jag går i skolan. Det borde väl ändå säga allt? Dock kan det vara för att jag joggade/power-walkade 2 kilometer idag. Dock på trettio tretton minuter (jag må va seg men inte SÅ seg), vilket är pinsamt. Men om man säger att det var 2000 meter, eller till och med 2000000 milimeter, då låter det ju lite längre - så då kanske ni förstår hur jobbigt det var för otränade lilla mig.

Skoldagen idag har bara varit jobbigt. Likaså gårdagen, dagen innan det och förmodligen morgondagen med. Fredagen då kan nog bli rätt okej med skolfoto, en halv lektion matte och datakunskap. Visserligen är det Wordprov på datakunskapen, men vilken 16-åring har failat på ett sådant prov these days? XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0